Sahabat

Halaman

12 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 225 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Ogos 12, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 12/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-148




Hari ni aku goreng karipap frozen, tapau pergi kerja. Konon-konon malas nak pergi tapau kat kantin...

Kebetulan geng huhahuha aku ada meeting kat GTR. Abis meeting diorang ajak makan kat Restoren Maju Maju. Sebenarnya aku dah janji dengan kawan aku nak makan kat kedai Cik Awang lepas dia abis latihan kawad nanti. Terpaksa kansel.. sorry my pren!



Latihan kawad untuk kawad kehormatan sempena lawatan kerja KP Selangor nanti...

Kuih Lopes beli kat Restoren Maju Maju ni memang sedap. Lembut sangat...

Aku order bihun goreng mamak.. tapi banyak sangat.. tak terhabis nak makan....

Acah-acah satu makanan share empat orang... yerla.. geng diet kan.. haha

Sekali makanan sampai, penuh meja.. Pn Liyana order sampai dua makanan.. tapi dia paling kecik.. aku pulak dah macam makcik-makcik dah.. 


Balik rumah aku blend tembikai buat jus. Sedapnyaaaaa..

Selagi stok otak-otak ni tak abis, selagi tu la makan jer... 

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review