Sahabat

Halaman

09 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 222 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Ogos 09, 2020
Assalamualaikum wbt


Ahad : 09/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-145

Hari tu aku masak Mee Bandung Tulang untuk kawan-kawan satu ofis. Hari ni aku plan nak masak untuk jiran-jiran dan kawan baik aku pula. Alhamdulillah.. rezeki tulang qurban hari tu..

Tulang aku dah siap rebus dari malam tadi. So pagi ni tinggal masak mee mee bandung je.. so tak payah nak tunggu lama dah... Mee Bandung pun aku guna perencah segera je. Memang segera... Dan confirm sedap. Haha

Seawal pagi dah siap masak.. siap bungkus untuk jiran2 juga untuk diorang makan sarapan.

Belum pukul 8 aku dah tercongok depan Balai Subang Jaya, hantar sikit kat kawan baik aku. Dia habis kerja pukul 8 pagi, so bolehlah dia terus bawak balik dan makan dengan family.

Dah tengahari baru aku makan... Peh! Memang paduuuu... Sedap tak terkata (siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri)

Cuma yang tak bestnya, bila makan sorang2 kat rumah ni. Tetiba pula teringat kat suami dengan suami dan anak-anak kat Johor. Makan apa agaknya diorang hari ni...

Rindu!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review