Sahabat

Halaman

03 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 216 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Ogos 03, 2020
Assalamualaikum wbt


Isnin : 03/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-139




Pagi2 lagi teringin nak makan pasta goreng. Sos sebelum sampai ofis, aku menyimpang jap pergi ke Restoren Nasi Ayam Klasik USJ1 untuk beli spagethi goreng. Alhamdulillah kenyang sampai malam. 

Roti kentang yang wife Sjn Adam buat. Rajin betul... Kami gak yang untung selalu merasa masakan yang dia buat. 

Balik kerja aku singgah Pasaraya Super Seven jap cari barang sikit. Ingat esok aku nak masak mee bandung tulang kat ofis, itupun kalau aku rajin.


Sampai rumah, sambil rebus tulang untuk masak esok, aku buat vietnamese roll guna apa barang yang ada je kat rumah. Alhamdulillah.. kenyang..

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review