Sahabat

Halaman

06 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 219 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Ogos 06, 2020
Assalamualaikum wbt


Khamis : 06/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-142


Pagi ni sebelum pergi kerja aku goreng dulu karipap dengan donut frozen yang ada dalam peti ais rumah aku tu. Nampak macam banyak, tapi bukan aku makan sorang ya. Sampai ofis memang aku offer kat member ofis yang lain.

Sebelum sampai IPD, aku isi minyak motor kat Shell sebelah Damen. Ternampak ada jual Nasi Lemak Kukus Kak Sal... Beli la sebungkus sebab lama dah tak makan nasi lemak. Rindu...
Dalam pukul 3 perut aku minta makan lagi. Aduh. Macam bela saka pulak aku rasa. So terus order kat Foodpanda...


Balik keje aku menyinggah Eco Shop jap..

Lepas balik dari Eco aku terus ke Paya Jaras rumah Eka... Aku ada order popia simpul kat dia.. aritu tak cukup... Tak berhenti mengunyah dibuatnya. Sedap...

So syedappppp!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review