Sahabat

Halaman

25 Februari 2020

Status Blog #125

By Dalia Hassan at Selasa, Februari 25, 2020
Assalamualaikum wbt...

Dah beberapa hari aku demam. Asalnya hari tu aku cuba bertahan dengan makan panadol dan gagahkan diri untuk hadir ke tempat kerja. Disebabkan aku cuba bertahan tu, demam aku terus melarat sampai satu tahap yang aku rasa macam down sangat.

Doc bagi aku MC 2 hari. Harap2 cukup lah...

Oh ya! Aku dah buat ujian darah. Risau kalau2 aku terkena denggi. Rupanya aku Anemia. Kurang darah merah... Bacaan HB 8.5 je sedangkan bacaan yang normal antara 12-16 bagi wanita...

Matilanakkk sapa hisap darah aku ni??? 😂

2 comments:

Mrs. A berkata...

Semoga dikurniakan kesembuhan dengan kadar segera.

Dalia Hassan berkata...

Terima kasih Mrs. A ...

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review