Sahabat

Halaman

02 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 33 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, Februari 02, 2020
Assalamualaikum wbt

Ahad : 02/02/2020

Pagi ni aku guling-guling je kat rumah.. kemalasan yang tering terjadi semenjak aku tinggal sorang-sorang kat rumah ni. Diam tak diam dah dua tahun lebih... Kalau dulu setiap hujung minggu aku akan menghadiri kelas, tapi semenjak dah habis belajar ni, masa hujung minggu aku banyak di habiskan di atas katil.


Masa bersihkan dapur semalam, baru perasan yang bawang aku dah mula mengeluarkan pokok... Agak2 kan... Kalau setinggi tu dah daunnya, berapa umur pokok bawang ni? Saja aku nak bajet berapa lama dah aku tak masak.. sebab aku pun dah tak ingat bila kali terakhir aku masuk dapur. Ehek...

Untuk menghilangkan rasa bersalah aku pada encik bawang, maka hari ni aku masaklah juga... Nasi Goreng Cili Kering Tumbuk Tak Lumat Boleh Buat Tampal Seluar Koyak, nama menu ni. Bak kata Sjn Adam pulak, cili kering tu boleh dibuat selimut.

Amboi Adam. Kemain lagi...

Petang dalam jam 1530 aku gerak untuk pergi training badminton. Macam biasa la... Merempit. Singgah petronas isi minyak motor, ter tapau sekali Bang Bang Fresh Milk Tealive. Pastu singgah IPD dulu ambik kereta... Sebab raket n kasut sukan aku semua dalam kereta.

Hari ni kami training bertiga je.. saja teman puan ratna sebab esok dia ada kes kat mahkamah... So tak dapat join kami.. tapi anak2 azie pun ada join sekali kami main badminton.

Aku, pn ratna n azie

Ni rate gelanggang kat USJ 23 Badminton Centre

Balik singgah DIY jap.. 

Sampai rumah sambung makan nasi goreng pagi tadi. Dah membakar lemak tadi, ni kita tambah semula.

Ahaka!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review