Sahabat

Halaman

19 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 50 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Februari 19, 2020
Assalamualaikum wbt

Rabu : 19/02/2020

Hari ni aku dah mula rasa tak sedap badan.. mungkin kesan dari kerap sangat kena hujan agaknya. Konon kebal sangat, tapi dah mula rasa goyang.

Untuk sarapan, aku buat sandwich tuna... 
Tapi dalam pukul 11 pagi perut aku dah mula berbunyi... Aikkkk?! Takkan tak kemyang kut makan sandwich td.. so aku pun dengan muka tak bersalahnya waktu kerja aku pergi kantin, cari makan. Sampai je kantin, alamak! Timbalan ada kat kantin pulak... Aku ni seram sikit dengan dia ni... Tegas. Buatnya dia tanya kenapa waktu kerja aku ada kat kantin, tak ke naya (walau sebenarnya dia pun ada kat kantin time keje)

So dengan kemahiran yang aku ada dan kebijaksanaan aku dalam mengencing dalam kerja, aku pun terus ubah haluan ke tingkat 2... Kedai Cik Awang... Alhamdulillah... Dah ada makanan tengahari...

Kari ayam ni pun dah cukup untuk mengenyangkan dan menggembirakan hati aku yang sedang kelaparan ni.

Terserempak dengan Cik Jepun kat sana... Ada geng la makan sekali..

Petang sambung latihan tarian pulak. Alahai. Gemuk macam aku ni di surih menari, susah betul hati aku. Dah le asyik lupa step. Pastu mesti buruk kejadiannya nanti.

Haishhhhh!



Amboi si cilik Kyla ni... Kemain lagi dia menari sampai ibundia ajak balik pun nangis2 dia taknak. Haha. Anak ibu sungguh. Betul2 perangai ibu dia, Nisa. Geng KIK aku. Haha.

Kat bawah ni video yang sempat aku rakam masa si Kyla menari lagu La Bamba bersama SJ Dancers.



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review