Sahabat

Halaman

21 Februari 2020

Majlis Makan Malam Perkep : Tema ~ Hawaii

By Dalia Hassan at Jumaat, Februari 21, 2020
Assalamualaikum wbt

Ku terpaksa dan dipaksa. Oh aduhlaaaa..  camana aku boleh terjebak dengan tarian untuk majlis makan malam perkep ni. Dah le aku ni kayu.. tapi takperlah... Aku redah jer...

Malas nak cakap banyak... Masa ni pun aku tak sihat, demam. Memang bergantung dengan panadol je la sampaikan orang yang make up aku tanya, cik demam ke? Badan cik panas...

Haaa memanglah aku demam... Berapa hari dah bertahan ni...

Oklah. Ni gambar2 yang aku ada. Kebanyakannya dari telefon orang. Aku takder mood nak bergambar kecuali selepas aku makan panadol malam tu, baru aku rasa sihat sikit dan ada mood nak bergambar... Walau tak banyak...

Check it out!

Ni dari kamera aku...




















Ni dari kamera kawan2...














Ni pulak video yang sempat aku rakamkan pada malam tu...











0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review