Sahabat

Halaman

08 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 39 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Februari 08, 2020
Assalamualaikum wbt

Sabtu : 08/02/2020

Hari kemalasan sedunia. Takder keluar pergi mana2 pun hari ni... Dok guling2 je kat rumah...

Dari pagi aku berangan dalam tengahari sikit nak keluar jap pergi beli barang nak buat kuih talam berlauk. Entah kenapa craving sanagat talam berlauk tu.. tapi malangnya niat tu tak selari dengan perbuatan...  Penyudahnya, aku buat sandwich egg-mayo je... Tu je barang yang ada untuk dimakan tanpa oerlu keluar rumah.

Ni la makanan aku sampai ie petang. Ada lebih kita buat untuk sarapan esok.

Sebelah malam pulak aku order set bawal panas Man Bai Ikan Bakar guna Food Panda. Sebenarnya tadi dua kali order aku kena kansel sebab katanya kedai yang aku order makan tu dah tutup... Dah le aku bayar guna online banking. Rasanya 2, 3 hari jugak nak dapat full refund tu.

Oleh sebab rasa bersalah sangat sebab makan nasi malam2, so setengah jam kemudian aku pun mengayuh la basikal demi membuang rasa bersalah tu.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review