Sahabat

Halaman

05 Mei 2011

Lirik Lagu : Rindu Setengah Mati ~ D'Masiv

By Dalia Hassan at Khamis, Mei 05, 2011
Demam sinetron Kejora dan Bintang dah pun berakhir semalam.... walaupun aku tak selalu tengok sinetron ni, tapi aku akui memang menarik dan best jugalah jalan cerita ni... tapi yang paling aku suka, OST sinetron ni, Rindu Setengah Mati nyanyian D'Masiv... Meh layan video dan lirik lagu ni....



Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…



Dan, sebenarnya di kala ni, aku tengah rindukan seseorang... rindu yang teramat sangat.... dan sekarang dia ada kat kampung rumah nenek dia...



Ainul Mardhiah : mama rindu....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review