Sahabat

Halaman

03 Mei 2011

Hari Ini : 03Mei2011

By Dalia Hassan at Selasa, Mei 03, 2011
Assalamualaikum....

ermmm... hari ni nak cerita apa plak yer... rasanya nak cerita pasal kek lapis yang aku buat semalam... hehehe... arini aku bawak kek yang aku buat tu pergi opis, bagi kawan-kawan ku merasa... licin... dan yang penting, ramai yang puji kek aku tu sedap... yer ker? hehehe i like~ tapi kek tu memang sedap pun....

pastu kak azie bawak plak perencah mee bandung dengan nasi beriyani... aku apalagi... memang favourite aku tu, so aku pun beli la dua kotak perencah mee bandung dengan sekotak perencah nasi beriyani.... balik rumah jer, aku pun menjalankan misi untuk memasak mee bandung untuk santapan malam...

dan..... inilah hasilnya...


tengok tu, siap promote lagi kotak Pes Mee Bandung Muar keluaran Pak Ngah Food & Catering Services.... tapi aku akui, memang terbaik especially Beriyani Darat Johor keluaran Pak Ngah yang memang menjadi kegemaran aku... aku pun tak ingat dah berapa kotak aku beli dari kawan se opisku Beriyani Darat ni... memang best... senang jer nak memasaknya.... korang pun try la... mesti nak lagi... hehe!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review