Sahabat

Halaman

09 Mei 2011

Mesyuarat Bulanan

By Dalia Hassan at Isnin, Mei 09, 2011
Assalamualaikum wbt.....

Pagi ni ada mesyuarat bulanan kat dewan IPD... dan yang istimewanya meeting kali ni adalah giliran cawangan trafik yang kena sediakan makanan.... tapi, oleh kerana kami mempunyai seorang kakak cc yang begitu prihatin dan bertanggungjawab, semua benda dia yang nak sediakan... kami pun bila dah ada yang offer, senang hati la tak payah susah-susah nak sediakan makanan lagi...

Memandangkan kakak cc tu kata nak sediakan makanan dan kuih, so semalam aku terasa macam nak buat pencuci mulut pulak untuk meeting ni... so aku pun dengan kerajinan di tahap maxima, aku buat dadih 3 perasa... jagung, strawberry dan cokelat...

Dadih yang disimpan dalam peti sebelum diangkut ke opis...

Then pagi tadi dalam pukul 7.30am kakak cc tu call aku bagitau bajet yang bos bagi tak cukup untuk dia beli kuih, so dia cuma beli nasi lemak untuk 80 orang makan dan ayam untuk pegawai.... dan dia buat lengkung sikit (cuma sepeket agar2 je) untuk pegawai makan... dia tanya aku takper ker sebab kuih takder, cuma nasi lemak dengan air teh ais je untuk kakitangan awam... aku cakap dengan dia, 'kak jangan risau, kita ada bawak dadih 100 bekas'... terus dia tarik nafas lega.... hehehe.... (dalam hati, 'tu la kak... lain kali jangan nak dapat nama sorang jer... kitorang kan ramai boleh tolong... ni kelam kabut dibuatnya...')


Mesyuarat habis dalam kul 10am... nasib baik makanan cukup untuk semua... Alhamdulillah, tugas kami cawangan trafik dah selesai dan untuk next meeting, sesiapa yang berkenaan tu buatlah makanan lagi sedap dari ni yer... boring dah rasanya asyik makan nasi lemak jer tiap kali meeting.. hehe! (tak tau nak bersyukur pula yer!)


Alia : tadi pas balik keje, aku ngan kak wani merayap kat Mydin Usj jap... saja jer jalan-jalan teman kak wani nak beli barang2 untuk anak2 dia.. sambil2 tu sempat jugak beli kasut sepasang, harga dalam RM49.90.. tu jer la yang mampu aku beli, nak beli lagi mahal bajet tak cukup... pastu aku melantak mee sup kat food court Rasa Village tu... dah kenyang baru balik rumah.. hehehe!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review