Sahabat

Halaman

19 Mei 2011

Mengaku sudah....

By Dalia Hassan at Khamis, Mei 19, 2011
Assalamualaikum wbt...


Dalam entry yang sebelum ni, aku ada cerita tentang seorang yang menyamar jadi secret admirer aku sejak seminggu yang lalu. Walaupun naluri aku kuat mengatakan si penghantar sms tu adalah my good friend T~Ni, tapi dia tak nak mengaku jugak... penat aku paksa dia mengaku, tapi di nafikan sekeras-kerasnya... kata dia, semenjak dua menjak ni dia busy sangat dan tak ada masa nak sms aku.... so, bila dia dah cakap macam tu, aku malas nak kata apa walaupun dari lenggok dan bahasa yang digunakan memang aku yakin yang tu dia...

Malam semalam, sempat aku chatting ngan T~Ni kat Facebook... lagi sekali aku tanya dia pasal penghantar sms tu sebab setiap hari aku mesti terima sms dari 'secret admirer' tu... lagi sekali dia nafikan dan dia kata aku ni ada ramai sangat boyfriend sampai tak tau yang mana satu penghantar sms tu... boyfriend? abis tu laki kesayangan aku nak campak kat mana? huhu...

Pagi tadi dalam kul  8.07am dia sms lagi... dan setelah berbalas-balas sms, akhirnya jam 10.07am dia mengaku yang dia tu T~Ni... ermm.. memang poyo... geram pulak aku. geram dia tak nak mengaku awal2 yang dia sebenarnya hantar sms tu walaupun aku memang dah tau yang tu dia.... hampeh!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review