Sahabat

Halaman

14 Mei 2011

Ronda- Ronda Cari Makan

By Dalia Hassan at Sabtu, Mei 14, 2011
Assalamualaikum wbt...

Pagi ni sebenarnya aku tak plan pun nak pegi mana2 tapi oleh sebab keboringan ku berada di tahap maksima, aku pun tanpa arah tujuan dengan membawa Ainul dan Irfan, menuju ke arah Johor Baharu... Tak tau nak pergi mana, akhirnya aku terus ke Danga Bay walaupun pada ketika tu hujan hampir nak turun. Sempat jugalah ambik gambar Ainul dan Irfan kat sana sebelum hujan turun dengan selebat2nya...

Selepas tu, aku bawak diorang pergi TESCO Tebrau jalan2 cari makan. Sambil makan, diorang sempat juga la main di playgorund sebelah food court tu... Takde beli apa pun dalam TESCO tu, cuma beli colgate dan berus gigi, dan juga tisu muka..




Dalam perjalanan balik, ingat nak singgah Bandar Kota Tinggi sekejap, nak beli baju kurung.. Tapi memandangkan Ainul dan Irfan tertidur kepenatan, terus kansel plan nak cari baju... Sian plak kat diorang.. So, aku pun terus balik ke Teratak Mertuaku..



Sekian, Terima Kasih. ;)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review