Sahabat

Halaman

28 September 2011

Shooting Filem

By Dalia Hassan at Rabu, September 28, 2011
Eh! Bukan aku tau yang shooting ni.. Diorang ni buat filem Taikun, shooting kat tempat aku.. So aku pun menyibukkan diri la sambil berkenalan dan beramah mesra dengan krew filem ni.. Diorang memang best! Peramah.. Hehe


skrip

Along Rajalawak yang mesra alam dan kecoh!

Samsun ngah menghafal dialog... sepatutnya watak dia ni Tuan Khai yang pegang, tapi Tuan Khai a.k.a Baim Wong busy bertugas di Empire Gallery yang meletup tu... haiii! melepas aku nak tengok bos aku berlakon..

tempat krew makan (kitorang pon join makan sekali) hahahah!

Sebenarnya banyak lagi gambar, insyaAllah esok aku masukkan lagi...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review