Sahabat

Halaman

27 September 2011

Hari Ini : 27 September 2011

By Dalia Hassan at Selasa, September 27, 2011
Hari ni aku menyambung semula rutin harianku setelah tiga hari bercuti.. ermmm.. rindu juga kat opis.. tapi yang tak boleh blahnya, aku tak pernah lewat bangun pagi, tapi hari ni entah camana aku terlewat. 6.45am baru aku terbangun sedangkan biasanya 6.45am tu aku dah kuar dari rumah.. bila dah terlewat, aku sms linie bagitau yang aku terlewat bangun... kak wanie yang tau aku terlewat terus call aku, dia pelik sebab aku lewat bangun sebab biasanya aku tak pernah lewat... hahahaha! janganlah pelik yer kak wanie.. tadi kita dah terbangun dalam 5am, tapi oleh sebab awal lagi, sambung tidur semula... terlupa yang malam tadi aku silentkan handphone, tu yang alarm biasanya aku set pukul 5.45am, tak berbunyi langsung! huhuhu.... dan akhirnya aku kesiangan....

Walaupun terlewat, aku sempat kukus keledek madu yang aku beli kat cameron highland aritu... nyum3.. memang sedap cicah dengan sambal tumis yang aku dah siapkan malam tadi... (sampai terlupa nak amik gambar) Selain keledek kukus, aku bawak kek, jeruk jambu, buah kering, dan strawberry serta pokok cili yang aku beli kat cameron... saja nak letak pokok cili tu kat opis, senang nak amik kalau masak meggie.. hehehe..

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review