Sahabat

Halaman

14 September 2011

Beli Ipad Or Epad?

By Dalia Hassan at Rabu, September 14, 2011
Minggu lepas aku dalam dilema sama ada nak beli ipad atau epad... ipad mesti semua orang dah tau, tapi apa tu epad? alaaaa... epad tu ipad buatan china la.. jauh lebih murah dari ipad.. kualiti pon jauh lebih rendah la dari ipad...

arini epad yang aku order dari Shezhen khamis lepas dah sampai.. epad 7inch untuk anak aku yang menangis2 minta aku belikan dia ipad.. budak2 zaman sekarang... baru nak masuk 5 tahun dah mintak macam2, zaman aku dulu, cuma tahu main jer... geram aku... nasib baik ada epad, murah la skit... aritu masa dok umah nenek dia setengah tahun sekolah kat sana, minta aku belikan laptop.. boring katanya dok rumah nenek, kalau ada laptop best skit.. demand betul anak aku ni... nasib baik baru sorang, kalau empat orang? bengkok oooooo....... huhuh!



harap2 epad yang aku beli ni boleh lah bertahan lama... sekurang2nya berbaloi la untuk anak aku guna... heheh...

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

I do not even know how I finished up right here, but I believed this post was
once great. I do not recognise who you are however definitely you're going to a famous blogger for those who aren't already.
Cheers!

my website http://Www.thewanch.Hk/?attachment_id=21
my web site > http://didduddo.com

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review