Sahabat

Halaman

17 September 2011

Takder Tajuk....

By Dalia Hassan at Sabtu, September 17, 2011
Baru sampai rumah... Arghhhh penatnya.... dah le kena kerja hari ni... balik kerja tadi singgah rumah kak som jap kat usj6... beraya.. lagipun saje je melawat dia yang tak berapa sihat, dah dekat seminggu.. dah ler tinggal rumah sorang2.. anak dia outstation, ke England... urusan kerja, sambil tu pergi bercuti sekali... Kak Som ni ibu tunggal sejak 23 tahun yang lepas... anak dia sekarang dah masuk 25 tahun.. dia berpisah dengan suami dia masa anak dia umur 2 tahun lagi... sejak tu dia tak pernah berkahwin lagi... Tapi hari ni aku baru tau yang umur dia dah masuk 54, mati2 aku ingat umur dia awal 40an... serius nampak muda... jeles aku! haha! Tapi yang bestnya, sebelum balik, Kak Som bagi aku hamper... isk isk terharu aku... padahal aku baru jer kenal dengan kak som ni, itupun sebab haritu aku tolong dia settlekan pasal black list dia dengan JPJ, coz ada sedikit technical error dengan sistem PDRM... sejak tu la aku mula rapat dengan kak som... tapi best dapat kenal ngan dia, peramah... baik hati...

Arini kat opis, memang sangat membosankan... walaupun cuma kerja 3 jam jer, tapi aku rasa entah macam apa tah... tapi, memang biasanya kerja di hari sabtu macam ni... bukannya ada kerja sangat pon, tapi dah arahan dari pihak atasan, sekurang2nya seorang budak kewangan kena kerja, terpaksa jugalah... so, kami bertiga jer budak kewangan, terpaksalah juga kerja ikut giliran sabtu... bergilir2... tapi tak kisahlah kan.. sebab, sehari kerja sabtu yang 3 jam tu, kami layak untuk ambil satu hari penuh cuti tanpa rekod... i like... hehehe! tapi yang seronoknya, my good friend, T~Ni ada datang jumpa aku kat opis... rupanya dia pun kena kerja... hehehe sama la kita kan? kena kerja sabtu.. padan muka kita sama2... encik amran pon ada juga masuk opis... tak ada apa nak buat kat rumah katanya... tu yang dia datang opis... tapi bukannya dia nak bawakkan aku kuey tiaw sup kegemaran aku tu.. dah le aku lapar... frust betul... bukan apa, kuey tiaw sup dan mee kari yang dia selalu belikan untuk kami tu memang sedap, tapi cuma dia jer yang tau mana kedai tu... aku tak tau kat mana, kalau tak boleh jugak lah aku beli sendiri... dia kata kedai tu kat kawasan Kg Medan, Jalan Klang Lama... masalahnya mana lah aku tau kawasan tu... huhuhu!

Ok lah. got to go. nak bersiap pergi rumah Dato' Irwan kat USJ3, dia buat makan2... yang penting, nak beratur amik angpau duit raya.. ngeh3!

Daaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review