Sahabat

Halaman

18 September 2011

Blogku di hacked!

By Dalia Hassan at Ahad, September 18, 2011
Poyo dan sengal punya orang... blog aku yang tak seberapa ni pun nak di hacked... bengong punya hacker Pujangga Kesepian... tension aku... setelah minta nasihat daripada rakan blogger aku merangkap rakan satu tempat kerja dengan aku, Shahazrin (Shahazrin.com), akhirnya tepat jam 11.44pm aku berjaya me'remove'kan si hacker daripada blog aku ni.... fuhhhh! lega... nasib baik aku ada backup html code aku, kalau tak jenuh jugak aku nak mencari semula template aku tu...

Kesepian sangat la tu....

Selamat tinggal Pujangga Kesepian....

2 comments:

shahazrin berkata...

huhuhu... aku tak kesepian... wey... bagus la blog nie aku suka...

Dalia Hassan berkata...

blog suka2 jer... kalau rajin aku tulis, kalau tak rajin, jgn harap le aku nak mengadap blog ni.. tp apa2 pon, aku sayang giler kat blog aku ni.. hehehe!

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review