Sahabat

Halaman

24 September 2011

Hari Ini : 24 September 2011

By Dalia Hassan at Sabtu, September 24, 2011
Allah Selamatkan Kamu....
Allah Selamatkan Kamu...
Allah Selamatkan Ainul Mardhiah...
Allah Selamatkan Kamu...

Hari ni genaplah 5 tahun usia satu2nya puteri aku, Ainul Mardhiah Suhaimi... sekejap jer rasanya sangat happy bila tengok dia membesar di depan mata... Semoga hidupnya dilimpahi dengan kerahmatan dan keberkatan dari Allah... InsyaAllah.

Wokeh. Apa aktiviti hari ini? Meh aku cerita serba sedikit... memandangkan hari ni aku cuti, dalam kul 9.45am baru aku kuar dari rumah menuju ke kedai Bake With Yen di Bandar Puteri Puchong untuk membeli barangan keperluan membuat kek harijadi untuk Ainul. Kek yang akan dibuat atas permintaan Ainul Mardhiah sendiri untuk dihantar ke tadika tempatnya belajar... Balik dari Puchong, aku terus singgah IPD jap untuk konvoi ke rumah terbuka kak wani bersama Linie dan CC Suriani... Lebih kurang kul 1 lebih, kitorang sampai rumah kak wani di Taman Medan...


Selepas membaham selagi ada makanan kat rumah kak wani, dalam kul 2 lebih aku ngan ainul menuju ke shah alam, jumpa adikku Adah yang senget tu untuk ambil kuih raya dari dia... (tak pasal2 aku kena pau dengan dia... adei! menyesal aku datang sana.. hahah)

Dari shah alam, aku terus ke open house my BFF Latifah Omar di Pantai Dalam... makan lagi. best, sedap, lazat... ffuhhhhh! memang sesi memenuhkan perut dan lemak la... hahah!

Sebelum aku balik rumah, sempat aku sms asben aku, pesan sebelum dia balik rumah pergi la makan dulu sebab aku tak masak! sorry yer bang... hehehe!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review