Sahabat

Halaman

28 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 210 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Julai 28, 2020
Assalamualaikum wbt


Selasa : 28/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-133


Aku cuti lagi hari ni. Ambil Cuti Tanpa Rekod yang aku dapat masa kerja dalam tempoh PKP aritu. Malam tadi aku tak dapat tidur lagi. Perut aku meragam lagi.... stress dibuatnya...


Sarapan aku pagi ni...

Alang-alang cuti ni, buat terus la order dari shopee tu... itupun dah lewat gak baru aku masak... Sambal ikan bilis tamban versi diet. Tak guna gula.. aku guna stevia sebagai pengganti gula...

Ready untuk di buat penghantaran. Satu tu sambal x dua bekas.. satu lagi tu mask extender. Dua2 order dari shopee...

petang aku pergi farmasi lagi... lepas tu aku pergi J&T Subang Perdana untuk uruskan satu penghantaran tu... balik tu aku singgah beli sushi jap... tapi aku makan atas dia jer.. tak berani aku nak makan pulut tu... takut perut aku makin sakit.

Singgah isi minyak kereta kat petronas seberang jalan besar dekat rumah. Nampak gayanya ada satu lagi McD nak dibuka kat area rumah aku ni. Baru je dua tiga minggu lepas satu McD di buka kat belakang rumah aku tu..  Subang Bestari.. makin gemuklah aku lepas ni...

Singgah jumpa Eka jap kat Paya Jaras... ambik order yang mak aku kirim... Eka ni bekas menantu orang kampung aku.. dulu masa dia duduk kampung aku dulu, memang mak aku ni salah sorang customer tetap dia la... Makanan yang dia buat sedap2 belaka. Sekarang ni sejak dia kawin baru, dia duduk Paya Jaras jer.. aku la yang untung.. sebab dekat dengan rumah aku. haha

Ni sushi yang aku beli tadi...

Order bihun goreng guna food panda. Tak sedap.

malam tengok live busking kat fb kawan aku... lama dah tak support dia.. tengok kat fb pun jadi la... hehe! Pupers Busker... Kechik, Amir dan Jepun. Husna malam ni takder pulak... sedap suara Husna tu.. aku suka lebih2 bila dia nyanyi lagu Siti Sarah, Semakin. Memang power....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review