Sahabat

Halaman

03 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 185 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 03, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 03/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-108

Diet Atkins : Hari Ke-4

Hari keempat diet dan harap aku masih kuat untuk meneruskan diet pada hari-hari seterusnya. Dapat turunkan sikit pun jadilah.. berat sangat dah ni...

Nasi goreng ayam untuk anak2.. diorang memang dah cakap, hari2 makan nasi goreng pun takper sebab memang diorang suka. Aku layankan jer la lagipun aku memang perasan kalau aku masak masakan lain mesti diorang kurang makan. Nasi pun tak habis.

Menu sarapan aku hari ni..

Menu lunch aku.. Alhamdulillah kenyang sangat...

 Asben aku tetiba kata nak balik Subang hari ni... Dia naik bas pukul 5 dari Kota Tinggi so ETA dia lebih kurang pukul 10 malam.

Alang2 asben nak datang, aku plan nak bawak anak2 pergi KL Tower esok. Asben ada, oklah tu. Mula2 aku ingat nak ambil yang free tu, tapi bila google, aku rasa aku nak ambil yang Sky Deck tu la.. dapat separuh harga...

Bayaran berjaya, tapi sampai malam aku masih tak dapat tiket lagi. Kalau ikutkan diorang akan emelkan tiket tu, tapi takder. Risau gak aku...
Tapi yang aku paling risau, Ainul dengan Arissa dua2 tu badan panas. Macam demam tapi aku tengok macam cergas je.. Ainul kata memang sehari dua ni badan dia macam lemah jer... Ah sudah! Camana nak pergi KL Tower esok? Confirm sangkut masa cek suhu.

Masa keluar nak ambil asben aku kat TBS, aku singgah Speedmart jap beli ubat untuk diorang. Harap2 esok badan diorang kembali normal, kalau tak memang terpaksa burn la duit yang dah bayar tu...


On the way jemput asben kat TBS. Anak2 dah tidur awal dalam kereta lepas makan ubat tadi.

….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA



03/07/2020

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review