Sahabat

Halaman

17 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 199 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 17, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 17/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-122

Hari ni kat tempat kerja aku agak sibuk sikit. So takder lah banyak yang aku nak cerita..

Bekal aku hari ni.. Nasi Goreng Kampung Konjac dan ayam goreng...

Petang pergi logistik jap... tengok2 si Ijan dah bertukar jadi kucing. Dengan muka serius pulak tu menghadap komputer... terhibur aku dibuatnya.. apa taknya, si Ijan yang pot pet pot pet tu dah bertukar jadi serius.

Balik kerja petang tu aku bawak kereta sebab tengok langit macam menyeramkan jer... macam nak runtuh.. gelap.. berat..  sarat

Singgah kedai runcit area depan rumah jap... cari lauk sikit...

Buah yang paling rendah karbo.. makan macam tu jer memang tak sedap... tapi kalau blend jadikan jus alpokat memang sedap giler....

Jus alpokat versi atkins... takder gula.. takder susu...

Malam dok tengok pokok2 tanaman aku yang confirm tak lama lagi mati dek disebabkan oleh tangan aku yang panas ni.

Bayam Brazil di sebalik daun pandan...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review