Sahabat

Halaman

24 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 206 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Julai 24, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 24/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-129




Alang2 adik ipar aku ada ni, aku minta dia tukarkan sekali plug aku yang terbakar aritu... nak aku yang buat sendiri, memang sampai bila2 la takkan buat. seram. hahaha

kat opis hari ni kami sambut besday kak sariha... kek ni pulak kak wani yang buatkan.. kek karot. Sedap. Memang terbaiklah


Besday girl. Ada setahun lagi sebelum dia bersara wajib..

Tengahari besday girl belanja kami makan kat Thai Classic sebaris dengan balai polis Taipan. Memang sedap sangat. Tak tipu. First time makan kat sini aku dah mula jatuh hati dengan rasa dia yang cukup semuanya.... memang akan repeat nanti...

Air aku. Almaklumlah aku tengah bercuti dari berdiet buat sementara ni selagi sakit perut aku tak baik lagi...

Sedap hoi!!!!

Balik rumah dengan hujan selebatnya... hajat hati balik tu nak singgah beli bahan untuk buat nasi lemak sotong pagi esok, tapi kansel. Dah basah lencun, memang takder la aku nak menyinggah mana2. haha

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review