Sahabat

Halaman

22 Julai 2020

Chapter 7 : Julai 2020 ~ Page 204 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, Julai 22, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 22/07/2020

PKP / MCO : Hari Ke-127




hari ni aku tak sempat nak masak... so aku tapau la apa yang ada kat kantin yang agak-agak boleh dimakan. Ayam tu bersalut tepung, so aku buang la yang tepung tu walaupun ada gak aku buat2 termakan sikit.

Kalau nak tau, ni lah tok ketua geng diet aku... tapi tengoklah apa yang ada kat tangan dia tu... air gas!!! poyo jer nak kurus... bila aku amik gambar nak hantar kat grup kurus kitorang, cepat2 dia tutup muka. haha

petang pergi main badminton jap kat USJ 23


Balik dari main badminton, masak lagi menu yang sama macam semalam. Senang... abiskan terus stok sayur yang ada...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review