Sahabat

Halaman

14 Mei 2020

Chapter 5 : Mei 2020 ~ Page 135 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Mei 14, 2020
Assalamualaikum wbt


Khamis : 14/05/2020

PKP / MCO : Hari Ke-58

Ramadhan : Hari Ke-21




Menu sahur aku hari ni... Semoga dapat bertahan...

Brownies pemberian Cik Sue Senget

Nasi Ambeng untuk menu berbuka

Walaupun tak lengkap sebagai Nasi Ambeng (takde mee goreng), tetap sedap...

Try pasang cover sofa yang aku beli kat Shopee.
Nais!

Milo Fresh Milk kegemaran aku.

Tadi tokey Restoren Sri Sedili USJ 1 bagi sekotak besar Mee Segera Tasty ni.. so kami buat pembahagian harta kepada 6 orang. Dapatlah sorang 4 bekas. Alhamdulillah... Ianya sangat bermakna bagi aku yang sejenis malas nak masak ni.

Ni sofa bed tadi yang aku jadikan dia bed. Nampak gaya kena beli lagi sarung sofa ni. Boleh tukar2 corak nanti.

Kerlassss kau Maria!

Malam buat air tembikai pulak. Teringin.

Penyudahnya air tembikai terselit dalam peti ais di celah2 otak2 yang aku beli tadi... Biarlah jadi aiskrim baru aku makan. Tadi tu nafsu je nak minum itu ini.. akhirnya macam ni la... Sebab tu kekadang malas nak layan kehendak nafsu makan / minum aku. Errrrrr... Tapi kebanyakannya memang aku layan.

Teringin! 😅

….......................................................................................................................................


SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA

14/05/2020


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review