Sahabat

Halaman

28 Jun 2011

Mesyuarat PACSU

By Dalia Hassan at Selasa, Jun 28, 2011
Assalamualaikun semua...

Hari ni, pagi2 lagi aku dah kena pergi ke IPK Selangor coz menghadiri mesyuarat PACSU yang dirasmikan oleh Ketua Polis Selangor, Dato' Tun Hisan Tun Hamzah...





Erm.. malas aku nak cerita kat sini, sebab banyak sangat perkara berbangkit.. Hangat, memang hangat. Banyak perkara yang dibincangkan. Mesyuarat berlangsung dari jam 10am dan berakhir lebih kurang 3pm, tanpa henti.. Tapi oleh sebab perut yang lapar dan untuk solat, kami keluar juga lah bergilir2.. Mana tahan dok dalam tu dengan perut yang kosong.. Hehehe..

Tengahari dalam kul 1pm, my good friend, T~Ni sms tanya aku kat mana. Erm.. Rupanya dia pun ada kat IPK coz kena bagi statement pada tatatertib.. Tapi aku tak jumpa dia pun.. Petang baru aku terserempak dengan dia kat opis.. Tapi tak sempat pun nak bercerita kat dia, sebab dia jer yang nak bercakap.. Sibuk cakap nak pindah tempat lain.. Dah boring katanya asyik dok situ jer.. Erm.. Sibuk sangat nak pindah, pergi jer la pindah..pindahlah cepat2 skit... Ada aku kesah? (Bercakap dengan nada kecik ati sebab dia nak tinggalkan kawan baik dia ni kat cni)..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review