Sahabat

Halaman

26 Jun 2011

Hari Minggu Yang Membosankan...

By Dalia Hassan at Ahad, Jun 26, 2011
Assalamualaikum semua....

Ahad. Minggu ni aku tak kemana2 pun... bosan juga la dok rumah... nasib baik ada Ainul Mardhiah, boleh jugak diajak berborak.. en asben tengah hari tadi dah keluar... maklumlah... kerja sendiri. Kalau cuti, bermaksud tak ada duit la yang masuk... Lebih2 hari minggu macam ni, memang hari yang menguntungkan... Lainlah makan gaji macam aku ni.... ngulat je lebih... haha! Hari ni aku wat persediaan untuk potluck esok kat opis... tak tau nak masak apa.. aku ingat nak buat ayam goreng pandan dengan pencuci mulut puding berkuah.... harap2 menjadi la... maklumlah, aku ni bukan pandai sangat nak memasak...

Semalam (Sabtu) aku masuk opis juga... Dengan mata yang mengantuk, maklumlah Jumaat tu aku pergi tengok lives Final Maharaja Lawak, sampai rumah kul 2.15pagi... mata memang dah macam mata panda, memang tak boleh blah... kerja punya pasal, aku gagahkan juga kaki ke opis... belum kul 9am aku dah tercongok sorang2 kat opis tu... Pekena nescafe panas, mata aku segar semula... Dengan penuh semangat aku nak mulakan kerja, line cops problem pulak. Adei... nasib baik lah facebook boleh bukak... takder la aku membuta kat opis... Dalam setengah jam pastu, my good friend, T~Ni datang opis... sempat jugaklah bertukar2 cerita kejap sebelum dia kuar pergi sarapan ngan driver... Tak lama pastu, abang singh gerakan pulak datang kat opis aku... takper lah, sekurang2nya aku tak mengantuk bila ada orang yang nak diajak berborak... setengah jam jugaklah abg singh dok melepak kat situ... Dalam kul 10 lebih, my good friend, T~Ni singgah opis aku jap bawak fresh oren sebungkus.. okaylah.. mula2 dia nak belikan aku nasi ayam tapi aku tak nak... awal lagi nak makan berat2 macam tu... lagipun aku takder selera nak makan... aku cuma berselera nak tido jer....huhu!

Tengahari tu, konon2 nak nak balik cepat, nak tido... tapi lain jadinya... sampai jer rumah, aku terus ambil anak aku kat taska... tiba2 jer aku teringat yang duit sebanyak RM3,560 aku letak atas meja, lupa nak ambik... Ya Allah... mengantuk punya pasal, semua benda lupa... adoi la... cuai sangat... nak tak nak aku patah balik semula ke opis... huhu!

Sampai rumah semula kul 3lebih... online jap pastu aku terus Zzzzzzzzzz.........


Alia : Eh! aku baru perasan yang handphone aku yang lagi satu tu pun tak ada... confirm tinggal kat opis, lupa bawak balik... huhu!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review