Sahabat

Halaman

04 Jun 2011

Gambit dan Video Klip Prema Yin

By Dalia Hassan at Sabtu, Jun 04, 2011
Aku yakin korang semua dah tengok video klip 'Marilah' dari Prema Yin yang telah diarahkan oleh Gambit Saifullah yang baru2 ini telah menimbulkan kontroversi kerana mempunyai unsur-unsur lucah. Menurut Gambit, video klip tersebut tidak langsung mempunyai unsur lucah kerana tiada adegan cium ataupun meraba...


"Saya tidak rasa ia menjadi kontroversi kerana saya hanya menampilkan adegan pasangan suami isteri yang sudah kehilangan cinta dan mempunyai ego masing-masing.''

"Apa salah saya, bagi saya video klip tersebut tiada adegan cium atau meraba.'' ujarnya lagi...

Adoila... konon-kononnya nak buat setaraf dengan video klip antarabangsa la, untuk pasaran Amerika. Tapi, korang sendiri nilaikan la... hishhhhh!



Gambit Oh Gambit... kot yer pon marah, janganlah samakan manusia dengan binatang... Anjing pulak tu.... huhu!

1 comments:

zati embong berkata...

sudahlah hari 2 speechless dgn vid 2.skrg speechless dgn kata2 dia.anjing?huhu.

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review