Sahabat

Halaman

11 Jun 2011

la la la la la

By Dalia Hassan at Sabtu, Jun 11, 2011
wahhh... arini aku goyang kaki kat rumah... kenapa? sebab, pagi2 lagi my beloved asben yang buat sarapan, tengahari dia yang masak, minum petang pun dia yang buat, makan malam pun dia yang sediakan... pendek kata, dari pagi sampai malam dia la yang uruskan.. ngeh3... abang, kalau hari2 macam ni kan best...  terasa macam puteri pulak...(pemalas sebenarnya) hahaha!

Sebenarnya asben aku ni memang pandai masak... walaupun nampak simple, tapi rasa memang sedap... sebab tu la aku suka kalau dia yang masak... memang berselera nak makan... anak aku pun cakap, "papa masak sedaplah, mama masak tak sedap" anak aku pun pandai bagi komen... heheh!

Tapi, oleh sebab gelojoh sangat, sampai terlupa nak snap gambar2 makanan tu... adoiyai... takper la... next time kalau dia masak lg, aku masukkan kat sini...


daaaaaaaaaaa...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review