Sahabat

Halaman

24 November 2019

Jus Avacado Melaka

By Dalia Hassan at Ahad, November 24, 2019
Assalamualaikum wbt

Lepas aku isi perut kat Roti Canai Kayu Arang, Melaka, aku rilek2 jap rumah kakak aku.. bagi hadam dulu makanan yang aku dah makan tadi. Bukan apa, lepas ni aku nak menyinggah pulak kat Jus Avacado Melaka yang selalu diperkatakan oleh warganet tu.. teringin juga nak merasa.. Jus Avacado Kg. Baru dah banyak kali aku beli. Kali ni nak try Melaka punya pulak.

Lebih kurang 40 minit dok lepak rumah kak Ani kat Taman Seri Pandan, aku pun gerak ke Jus Avacado Melaka ni. Jarak dari rumah kakak aku cuma 2.8km je. Cun la tak jauh sangat. Aku pun boleh terus balik Subang lepas beli alpokat ni.

Ni lah kedainya..


Seperti yang di perkatakan.. beratur panjang ya. Hehe


Menu dan senarai harga 

Aku beli yang biasa je... tambah aiskrim.. RM6.99.. tu pun dah cukup sedap dah aku rasa. Puas hati. Next time datang Melaka bolehla singgah lagi beli.







0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review