Sahabat

Halaman

14 November 2019

Buat Parasailing Di Pulau Manukan, Sabah

By Dalia Hassan at Khamis, November 14, 2019

Assalamualaikum wbt...

PARASAILING! Ni memang aktiviti yang aku sangat nanti-nantikan kat Sabah ni. Kali pertama aku buat parasailing ni kat Langkawi. Sejak tu memang aku tunggu je kalau ada peluang pergi ke tempat yang ada menyediakan aktiviti ni.

Paling kami tak sangka adalah abah. Pada asalnya puas kami cari idea camana nak pujuk abah untuk datang ke pulau ni. Sebabnya dia rasa macam nak duduk je kat Marina, mungkin sebab tak larat / kepenatan. Tapi bila sampai waktunya, abah yang terlebih excited dan dia pun nak buat parasailing ni. Siap offer diri untuk jadi yang pertama antara kami buat parasailing ni.




Happy sangat bila tengok abah happy. 
Mak taknak naik ni.. so mak duduk tepi pantai je tengok cucu2 yang lain mandi laut.


















Ada masa nanti aku ceritakan lagi. Sakit pulak tangan aku ni menaip kat henpon. Ngeeee!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review