Sahabat

Halaman

01 Disember 2019

Status Blog #123

By Dalia Hassan at Ahad, Disember 01, 2019
Assalamualaikum wbt

Ahad 1/12/2019 aku pergi kenduri kawin anak Kopral Din kat Dewan Kompleks Sukan DBKL Desa Tasik, Taman Desa Tasik, KL... kebetulan kat sana aku terjumpa Kak Wani... alahai rindu pulak kat dia... lama tak jumpa... sebulan lebih juga dia MC sebab sakit. Nampak dah susut badan dia... ketara sangat..

Walaupun datang bertongkat, tapi rasa happy bila tengok dia dah semakin sihat... Sebelum ni dia langsung tak boleh jalan.. nak ke mana-mana kena berkerusi roda. Alhamdulillah la ni dah ada perkembangan positif...



Anak dara aku... melaram je kerjanya... dari kasut sampai ke tudung semua aku punya... beg pun sama...  nasiblah baju tu aku dah tak boleh pakai... dah makin kecik. hahaha!


Si Arissa...




Balik dari kenduri Cik Din terus gerak ke Melaka pergi rumah Kak Ani... Tapi sebelum tu singgah jap Pantai Klebang...














On the way balik, hujan selebat-lebatnya... aku tengok hiway sepanjang tu jem.. so aku ikut le jalan lama. Percaturan aku silap. Rupanya jalan lama pun jem.
Pasrah je la..
Redah!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review