Sahabat

Halaman

16 Disember 2019

Timmie Mini Burger by Jamaiah Food And Bakery

By Dalia Hassan at Isnin, Disember 16, 2019

Assalamualaikum wbt...

Aku pun tak ingat dah ni kali ke berapa aku beli mini burger ni dari Nieza. Anak-anak aku suka sangat. Bukan aje sedap, tapi rotinya yang bermacam-macam warna tu memang menarik tertarik minat diorang untuk makan burger ni... walaupun kejadian selepasnya agak sedikit hodoh sebab aku terhangitkan sikit, tapi rasanya tetap sedap. 

Kejap je licin... paling cepat makan si kakak la... siap mengendeng si adik punya bahagian. Mencuba nasib kut2 si adik boleh berikan sikit bahagian dia pada si kakak. Tapi hampa. Si adik pun tak cukup padahal mama masakkan sorang 3 biji!

haha!

saja aku potong cheddar block tu tebal2.. lepastu masuk dalam microwave untuk cairkan... tak sempat ambik gambar dah lesap masuk mulut...

So korang yang berada kat area USJ tu, nak dapatkan burger mini yang sedap ni boleh call kawan aku...

Nieza : 013-8811305
Ig : timmie_miniburger_usj

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review