Sahabat

Halaman

10 November 2013

Rawatan Islam

By Dalia Hassan at Ahad, November 10, 2013

Assalamualaikum wbt...

Kelmarin aku sempat membuat body massage di salah satu pusat rawatan urut di USJ... tapi selepas urut tu aku rasa badan aku makin terasa sakit, mungkin akibat dari kesan urutan yang kuat...

Malam tadi, suami aku membawa aku dan anak2 membuat rawatan Islam dari seorang ustaz dari pusat rawatan Islam Darussyifa... Macam2 yang ustaz bagitahu aku.. yang bestnya ustaz tu tahu apa yang aku tak bagitahu dia (termasuk yang aku pergi berurut tu sebab ustaz kata orang yang mengurut tu guna 'sesuatu')

jeng jeng jeng!

Dan pagi ni bangun tidur aku rasa sangat selesa.. badan aku terasa ringan walaupun berat badan tak pernah ringan... kekeke..

Syukur Alhamdulillah...

2 comments:

shahazrin berkata...

akak saya nak alamat n no contact boleh.. ada something nak rujuk...

Dalia Hassan berkata...

akak dah pm no ustaz tu kat fb azreen... bleh check ya... hehe

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review