Sahabat

Halaman

05 November 2013

Jalan - Jalan Cari Makan : Restoren Ayam Penyet, Sungai Buloh

By Dalia Hassan at Selasa, November 05, 2013

Balik dari Hospital Sungai Buloh, perasaan dah sikit lega... tetiba jer perut rasa lapar... lapar nak makan ayam penyet... so tanya encik google kat mana ada restoren Ayam Penyet yang terdekat... encik google bagitau kat Sungai Buloh ada satu restoren tu... so... apalagi... serbu la....

tarrrrrraaaaaaa...........



Aku, encik asben, Ainul dan baby... campur tolak darab buang si kecik tu dalam senarai, so makanan ni untuk 3 orang makan... errrrrrrr.... tapi... kami tak ada 'membela' yer.... huhuhu! jangan salah faham...

selera....
lupa nama.... tapi tu sapi salai / panggang berlado....
                                         
bakso

gado gado

adik makan wallet papa jer...

rendang sapi

bawal berlado (peberetku)

Ayam Penyet...

tak muat meja....
 yang bestnya... nasi putih dapat 5 pinggan... aku makan satu pinggan jer... Ainul makan 1 pinggan lebih skit... yang lain semuanya encik asben yang abiskan... sebelum masuk ke kereta, aku sempat tepuk bahu encik asben dan kata kat dia:-

"WA CAYA SAMA LU BRO"

hahahahahha tapi itulah yang buatkan aku sayang kat encik asben aku ni... takderlah aku sorang2 jer yang membesar.....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review