Sahabat

Halaman

13 November 2013

Pertandingan Bola Tampar Piala KPD 2013

By Dalia Hassan at Rabu, November 13, 2013

Assalamualaikum wbt....

Alhamdulillah... usai sudah debaran pusingan pertama petang tadi dan Alhamdulillah team PERKEP yang aku wakili berjaya dalam game tadi mengalahkan team KTA...

Main suka suka je pun.. menang kalah itu kan adat... no biggie...

Cuma tadi masa game aku rasa nak gigit2 je bos sengal aku tu, Baim Wong celup.... geram aku... dia dok tepi tu bukan nak bagi kata2 semangat, condemn lagi ada... grrrrrrrrrrr! habis hilang fokus.. nasib baikla menang... tapi takpe... esok turn team dia pulak yang lawan... aku nak tengok pulak dia camana... hebat ke tak hebat... hahaha (gelak jahat)


cam biasa... pas bersukan kita makan... ngeeee





2 comments:

shahazrin berkata...

wah tahniah menang.... semangat...

Dalia Hassan berkata...

hehehhe... team korang bila lawan lagi... yg hari tu hujan kan? bila ganti?

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review