Sahabat

Halaman

14 November 2013

Overslept!

By Dalia Hassan at Khamis, November 14, 2013
Ya. Aku overslept... satu perkara yang jarang berlaku pada aku.. (konon)! tadi 0800hrs baru aku gerak dari rumah... tapi alang2 dah lambat, aku sempat pergi hantar anak aku kat sekolah agama dan singgah beli breakfast...

Dengan jem lagi lebih2 lagi kat Kelana Jaya, 0915 hrs baru aku sampai opis... memang terbaekkkkkk! Hehehe

Tapi malam tadi sebenarnya aku kena sakit kepala yang teruk... mungkin sebab siangnya duduk bawah matahari kut masa main volleyball... lepas mandi aku rasa menggigil... encik asben suruh makan panadol... then aku terus terlelap sampai pagi sampai bunyi alarm pun aku tak sedar... encik asben tidur kat ruang tamu dengan anak2 sebab dia taknak ganggu aku... bestkan asben aku? Hehhehe...

sekian laporan saya buat masa ni...

:)

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review