Sahabat

Halaman

24 November 2011

Tak tau nak letak tajuk apa!

By Dalia Hassan at Khamis, November 24, 2011
Sorry bos! terpaksa curi tulang lagi... ngah bosan ni, takder benda nak buat... keje semua dah settle, tengah tunggu anggota hantar saman baru untuk di key in dalam sistem COPs... kaunter pula kak wani ngan linie yang uruskan... so aku memang betul2 banyak masa la hari ni... best best... pagi tadi pas punch card, aku, linie dan kak wanie sempat pergi bekpes kat mamak.... layan roti bom... adesssss... camana la nak diet ni...

Sebut pasal diet, aku pun tak tahu bila aku bleh start misi menguruskan badan ni... berat badan semakin hari semakin naik, takder nak toleh2 ke belakang lagi dah... selera makan pun bertambah, diburukkan lagi dengan pelbagai jamuan yang diadakan... ermmmm.... (sila jangan salahkan makanan yer, awak tu yang tak reti2 nak control makan)... huhuhu!

Semalam, kami BadCopsGirls (aku, Linie dan Kak Wani) telah menerima jemputan ke majlis BBQ yang dianjurkan oleh Cawangan Logistik yang bermula pada jam 8.30pm... mulanya rasa macam segan nak pergi, sebab diorang buat untuk anggota dan kakitangan awam logistik saja... tapi bila diberitahu yang mereka juga jemput rakan2 terdekat yang selalu berurusan dengan logistik, kami memang excited nak pergi. Sepatutnya bos aku, Tuan Khai aka Baim Wong pun ikut sekali tapi disebabkan Tuan Ramzi ada hal, dia terpaksa menggantikan tuan ramzi untuk membawa penemuduga pergi makan malam. Petang semalam masa Tuan Khai call aku, aku cakap jugak dengan dia tak best kalau dia tak pergi majlis tu coz kitorang semua segan ngan logistik. Then dia kata buat apa nak segan, diorang pun bukan orang lain, orang IPD jugak... ermmm... betul jugak tu... lagi pun memang kami bertiga nak pergi, so takder la segan sangat bila ada geng ni...

Petang tu aku dengan linie sempat berkaraoke kat Summit USJ... yer la... nak menghabiskan masa. tapi memang gila2 la perangai masing2. Kak Wanie tak join kitorang coz dia kena balik rumah dulu amik anak2 kat taska dan uruskan makan diorang, then baru dia datang IPD semula. 8.30pm kitorang janji jumpa kat opis. Pas karaoke tu, memang sakit la tekak aku... suara tak sedap mana pun, tapi bak kata pepatah "Biar Sumbang Asalkan Menyumbang".... ngeh3!

Perut yang memang sengaja dikosongkan, kami bawa ke majlis. Ada kambing bakar, daging bakar, ayam bakar.. nasi goreng, mee goreng, kentang bakar, hot dog dan macam2 lagi la... yang paling penting sekali ada durian... nasib baik la aku memang tak makan kambing... kalau tak, Encik Kambing + Makcik Durian = Ting Tong la aku sebab kepanasan.









Apa apapun, terima kasih pada cawangan logistik sebab sudi menjemput kami warga cops. Lain kali bleh la jemput kami lagi kalau ada wat makan2 macam ni... *wink*

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review