Sahabat

Halaman

29 November 2011

Hari Ini : 29 November 2011

By Dalia Hassan at Selasa, November 29, 2011
Setelah bercuti selama 4 hari(Jumaat - Isnin), hari ni memang terasa kemalasan yang teramat sangat untuk datang bekerja... tapi nak buat camana kan? terpaksa la juga datang... kena ingat, awak tu makan gaji jer... huhuh!

Takder apa pun yang menarik aku nak cerita.... cuma tadi tetiba je boss tanya aku, nape minggu lepas aku murung jer? ada masalah ker? hihihi... thanks yer boss sebab perihatin.. org lain tak perasan, bos jer yang perasan... susah2 jer.. ahaks! *wink*

Ini jawapannya : saya bukan murung boss, cuma masa saya terserempak ngan boss tu, saya ada rasa sedih skit... sebab tu masa boss tegur saya, saya buat tak tau jer... masa tu saya ngah rindu sangat kat anak saya kat kampung, dan my beloved encik asben yang baru balik kampung.... so saya sorang2 kat sini... masa tu my asben baru je call saya cakap yang dia rindu kat saya... ahaks.... sebab tu la saya touching dan jadi murung sekejap. Sekian. Itu ajelah penjelasan saya boss. (",)

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review