Sahabat

Halaman

21 Ogos 2011

Tolong! Tolong!!

By Dalia Hassan at Ahad, Ogos 21, 2011
Assalamualaikum wbt...

Aduhai.... tajuk entry aku kali ni memang tak boleh blah kan? aku bukannya nak mintak tolong sebab apa... cuma semenjak dua menjak ni entah kenapa kemalasan melanda aku untuk meng update blog aku ni... tolonglah... tolong apa aku nak buat ni?? isshhhhh... masalah 'problem' betul....walhal setiap hari memang aku online, dok menghadap facebook, mencari resepi2 kat blog kengkawan, menggoogle entah segala macam apa lagi... tapi bab nak menulis ni, entah kenapa memang aku malas..

Hari ni 21 Ramadan, kejap jer terasa masa berlalu... tinggal kurang dari 10 hari jer untuk kita sambut Syawal.. baju raya pun baru tadi aku ngan asben pergi beli... baju anak aku jer tak beli lagi coz tak ada yang berkenan... nantilah... ingat nanti Rabu kalau sempat aku nak ambil cuti... Cuti Kecemasan... hahahah! Cuti kecemasan untuk pergi shopping raya... apa pun tak bleh! huhuhu! Kuih raya pun baru dua jenis aku buat ; tart gulung dengan almond london.. itupun tart gulung dah nak abis dah, asben aku belasah pas buka puasa.. huhuh! tapi kerepek2 dan segala macam kekacang memang banyak kat rumah aku.. apa taknya, semalam aku ngan my new good friend, Yana pergi ke Banting untuk memborong kerepek dan kekacang dari sana... memang rambang mata dibuatnya.... ada tak ada dalam RM118 abis untuk kerepek raya... Balik jer dari borong kerepek, aku singgah jap rumah nenek Yana kat banting tu.. sempat la berkenalan ngan diorang...

 Still banyak lagi kerepek ni walaupun aku dah bagi beberapa bungkus kat Yana

Sebenarnya banyak aktiviti yang aku tak update kat blog aku ni sepanjang tempoh kemalasan aku.... Aku cuba la update skit2 nanti walaupun terlewat...

daaaaaaaaaaaaa.....


Alia : My Good Friend, T~Ni, semakin renggang dengan aku... entahlah kenapa... aku pun malas nak tanya dia kenapa.. mungkin sebab dia sibuk dengan kerja dia yang semakin bertambah ni... kadang2 ada juga dia sms aku, tanya khabar aku... takper lah... aku tak kisah.. yang penting dia tak lupakan terus kawan dia nan seorang ni... itu pun dah baik buat aku dari kehilangan seorang sahabat.. (yer la tu)

2 comments:

teratai berkata...

kat rumah dah macam kedai kerepek,macam2 kerepek ada.Macam nilah jadinya bila time order ikut sedap je, yg peritnya time bayar tu...

Dalia Hassan berkata...

yup... betullah teratai... bila beli, ikut hati... cukup hari, makan roti... huhuhu!

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review