Sahabat

Halaman

27 Ogos 2011

Kuih Raya

By Dalia Hassan at Sabtu, Ogos 27, 2011
Assalamualaikum...

Mesti ramai yang dah start cuti kan? Hari ni Sabtu, aku masih di sini, menyiapkan kuih raya untuk diagih2kan pada family aku dan mertua.. Saja je nak membanyakkan kuih raya bagi kat diorang.. Maklumlah, menantu mithali.. Hihihi!

Sempat la aku buat dua adun tart nenas.. Cukuplah, asalkan ada. Petang ingat nak kuar jap beli barang, tapi malas pulak.. Pas maghrib jer la aku kuar.. Tengah malam karang dah nak balik kota tinggi dah.. Takut tak sempat jer..



Oklah.. Cukup entry aku untuk hari ni.. Terkejar2 pulak rasanya. Baju pun tak packing lagi... Huhu!

Daaaaaaaaaa!
 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review