Sahabat

Halaman

29 September 2019

Sambutan Birthday @ Kristal Villa Kondominium, Kajang

By Dalia Hassan at Ahad, September 29, 2019

Assalamulaikum...

Terima kasih pada kawan2 aku yang meraikan sambutan hari lahir aku semalam. Patutlah beria2 tak kasi aku ada program lain, nak ajak pergi rumah Maz katanya, lepak... tapi lama kelamaan aku tau la rupanya diorang nak buat birthday aku cuma aku tak tau apa intipati program. Yang aku tau, diorang suruh standby baju sebab nak mandi kolam.

Ok. Aku terharu kerana masih dikelilingi dengan insan2 yang baik hati. Asniza, Syikin, Rozima, Faizah... sebenarnya diorang ni dah lama tukar keje tempat lain tapi masih sudi datang untuk sama2 sambut birthday aku. Serius. Sis terharu.







Lepas makan2, kami sambung aktiviti kat kolam renang pulak. Lepas zohor kami turun kolam, kami naik semua dalam pukul 6 lebih. Memang lama lepak bawah dan berenang dengan harapan, kalori2 yang kami simpan tadi akan cair terbakar.

Haha!








0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review