Sahabat

Halaman

03 September 2019

Gambar Umrah Mak Abah 2018

By Dalia Hassan at Selasa, September 03, 2019

Assalamualaikum wbt..

Lama dah aku perap entry ni dalam draft. Ni gambar masa mak, abah, adik dan adik ipar aku tunaikan umrah Disember 2018. Alhamdulillah rezeki diorang untuk sekali lagi ke Tanah Suci atas tanggungan abang aku (kecuali adik ipar aku yang ditanggung sepenuhnya oleh suami dia a.k.a adik aku)

InshaaAllah kalau ada rezeki dan umur panjang, aku pasti akan ke sana juga. Seronok dengar mak abah aku bercerita setiap kali balik dari sana. Kekadang ada juga aku gurau2 dengan mak, apakata mak ngan abah tak payah pegi sana lagi dah sebab dah banyak kali pergi sana .. lepas ni bagi akak pulak pegi, mak belanja.

Cepat je mak jawab, ehhhhh mana boleh. Nanti mak kalau rindu sana mak nak pegi lagi...

Ye lah. Aku pun faham. Aku pun cakap gurau2 jer. Takkan la aku nak pawww duit mak abah. Sepatutnya aku yang tanggung diorang. Ngeeeee! Korang doa-doakanlah aku dilimpahkan rezeki yang berlebihan untuk aku ke sana nanti.

Aminnnnnnn!

Kat KLIA - tengoklah betapa berkilatnya muka aku gara2 aku merempit dari USJ ke KLIA ... 








Mak ngan Zila... adik ipar aku.



First time tengok Azhar botak. Botak Chin.


Akamak!!! Terkejut beno nampaknya abah tu. Haha


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review