Sahabat

Halaman

23 September 2019

My Birthday ( 23/09/2019 )

By Dalia Hassan at Isnin, September 23, 2019
Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Allah, pada 23 September 2019 maka genaplah 39 tahun usia aku. Ya. Aku semakin berusia. Tahun depan aku akan melangkah ke alam 4 series. Tapi, apalah yang ada pada umur, kan? Hanya sekadar angka...

Terima kasih pada semua ahli keluarga dan juga kawan-kawan aku yang sentiasa mendoakan untuk aku. Aku sangat hargainya. Pagi tu aku bangun tidur, celik2 mata tengok wasap berderet-deret masuk ucapan hari lahir... terharu sangat. Rupanya ramai yang sayang aku... ceewah...

Malam tu aku keluar dengan Sue pergi makan kat Night Circle Seksyen 11, Shah Alam. Dia nak belanja katanya. Kebetulan malam tu kawan2 aku ada busking kat sana... okaylah tu sambil makan sambil layan busking. Sebenarnya siang tu aku tak keje sebab sehari sebelum tu aku kena gastrik, pastu bersambung dengan demam.. tapi bila petang macam rasa segar sikit... tu yang bila Sue ajak keluar, aku on jer sebab aku dah terfikir nak makan steamboat soup.

Paling terharu, lepas makan aku dok sibuk main handphone. Tetiba je geng2 busking nyanyikan lagu birthday.. aduh... malu aku dibuatnya... tapi terharu.. ahaks!


Oklah. Tu je nak cerita. Saja tepek sini sebagai diari.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review