Sahabat

Halaman

08 September 2014

Day 8 : 5 Lagu Cinta Kegemaran Aku

By Dalia Hassan at Isnin, September 08, 2014
Assalamualaikum wbt...

Cabaran hari ke- 8 : 5 Lagu Cinta Kegemaran Aku.

#‎cabaran30hari‬
‪#‎kelabbloggerbenashaari‬

Ok. Hari ni taknak tulis panjang-panjang. Kat bawah ni semua lagu cinta kegemaran aku. Setiap lagu ada cerita disebaliknya... susah nak cerita. Biarlah lirik yang berbicara....


1) Bila Wajahmu Aku Bayangkan - Allahyarham Sudirman Hj. Arsyad


2) Hatimu Milikku -  Akim Ahmad
    (Entah kenapa aku lebih suka Akim nyanyi lagu ni berbanding Nera)



3) Terminal Cinta - Samudera



4) Masih Mencintainya - Papinka



5) Kekasih Gelapku - Ungu



30 Days Blogs Challenge


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review