Sahabat

Halaman

14 September 2014

Day 13 : 5 Blog Kegemaran Aku

By Dalia Hassan at Ahad, September 14, 2014

Assalamualaikum ...

Terlewat sehari... Tapi takper kan asalkan aku masih berusaha dan bersemangat untuk ikuti cabaran ni. He he. Bukan apa, family mertua datang rumah aku sejak semalam.. So busy skit la. Bukan busy apa pun cuma taknak lah nampak sangat aku berkepit dengan gajet jer. He he

#‎cabaran30hari‬
‪#‎kelabbloggerbenashaari

Ok. Nak tulis untuk cabaran hari ke 13 dulu... 5 blog kegemaran aku...

Check it out!

5. Uzu

Jangan pelik sebab dari no.1 - 3 adalah blog masakan, almaklumlah ibu macam aku ni memang perlukan bimbingan dalam bab masak memasak ni. Sebab tu rujukan tu penting, kalau tak memang `honey lempengnya hangus` bak kata Ezad Exist... He he

Jangan tanya kenapa aku pilih blog Ben Ashaari kerna aku pasti korang pun tahu apa jawapannya... Blogger hebat, begitu juga si emas putih, Azu...

Ok.. Sekian...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review