Sahabat

Halaman

20 Oktober 2013

Kisah Tiga Hari

By Dalia Hassan at Ahad, Oktober 20, 2013

Semenjak dua menjak ni... aku asyik nak makan jer... kenapa dan mengapa agaknya?? aishhhh... nak kata mengandung lagi, tak juga... kalaulah asyik makan jer macam ni, sehari dua lagi makin bertambahlah saiz.. makin mengembanglah pipi... adoilaaaaa.... pengsan mak, nyah! Jom tengok apa yang aku buat dalam tempoh tiga hari ni (Jumaat - Ahad)... tak sempat nak update harian, tiga hari sekali pun jadi... ngeeeeeeeeeeee!

Salam pengenalan... i makan megi jer tau kat opis... megi rendam tapi siap ketuk telur ngan cili padi lagi....

ok.. ini adalah murtabak crackers... air tangan isteri Kopral Adam...

Orang dah susah2 buat dan bawa, takkan aku nak hampakan hati tak mahu makan kan? inilah keratan rentas murtabak crackers tadi... kekekekek

oh... ini bukan makanan... ini adalah Minah, si kucing kampung yang perasan bandar... (gambar ni ganti gambar set bawal panas yang aku ngap hingga abis sampai aku terlupa nak amik gambar..)

Ini adalah lontong hasil masakan Puan Rose... sedappp... nyaris2 terlupa nak snap gambar... okla ni kan walaupun dah nak licin... haha!


Char Kuey Tiaw... setelah separuh perjalanan masuk ke perut...

oh.. ini pemandangan sekitar Central Market...

Disebabkan hujan lebat tak lepas nak balik, kitorang masuk lepak2 kat OldTown White Coffe pekena laksa...

Mee Kari.... Ini encik asben yang makan...

Ini aktiviti ahad aku sorang2 ke Kenanga Whole City... Amik gambar tempat parking supaya tak terlupa dikemudian waktu.. kekekeke!

Cek dulu arah mana nak tuju....

Akhirnya sebelum keluar dari KWC, pakaian tak beli, bungkus Subway jer... hahahahaha!
Sekian.....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review