Sahabat

Halaman

02 Oktober 2013

Badminton

By Dalia Hassan at Rabu, Oktober 02, 2013

Puas hati. Seronok. Best sangat dapat main badminton hari ni kat badminton court usj 23.. Aku, Yatz, Shikin, Iema n As... Dapatlah lepaskan rindu dendam yang dah dipendam dekat 2 tahun walaupun aku tak terror mana pun.. hahaha..

Sampai naik berkapok dah beg raket aku.. nak putus dah tali kasut aku... reput dah stokin aku yang tak berbasuh tu.. haissshhhhh!

Harap2 pasni dapatlah berterusan main badminton atau apa2 aktiviti yang menyihatkan selepas waktu kerja.. sekurang kurangnya ada jugak aktiviti sihat yang aku buat.. kalau dulu, seminggu 2-3 kali aku join budak2 ipd main badminton, tapi sejak partner aku si Yana tu mengandung, terus stop lama... apa taknya, pas yana bersalin, aku pulak yang mengandung... heheheh!

Errrrr... yang tak sihatnya cuma, balik dari main badminton terus order mee sup... aci tak? Ngeeeeeeeee!

#lupakanlah niat sucimu untuk kurus yer Dalia!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review