Sahabat

Halaman

08 Oktober 2013

Baby Sara Demam

By Dalia Hassan at Selasa, Oktober 08, 2013
Assalamualaikum wbt...

Hari ni lebih kurang jam 11 lebih, pengasuh anak aku sms bagitahu yang si kecik Sara demam. Badan panas... Aku mintak dia jaramkan dengan kain basah sementara tunggu encik asben aku balik keje dalam kul 3... 

Tapi dalam kul 2 lebih dia sms lagi bagitahu yang badan Sara makin panas.. aku pun terus balik, risau juga takut ada apa2... kebetulan sampai je taska, asben aku pun sampai.. terus bawa baby Sara pegi klinik Azlina dan Sharipah kat Subang Perdana.. tapi yang bertugas bukan dr Azlina atau dr Sharipah tapi dr. Guna... 

Oleh sebab aku dah terbiasa dengan dr Azlina dan dr Sharipah, aku jadi janggal plak dengan dr Guna ni... mungkin sebab ni first time aku jumpa dia kut...

Harap2 baby Sara cepatlah sembuh... risau mama bila dia demam ni.. panas sangat sampai mama jaramkan dengan ais..


Get well soon ya sayang!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review